Bestelproces
Is een Account Vereist?
Nee, je hebt geen account nodig om een bestelling te plaatsen op OasaPleasure.com. We hebben echter wel je gegevens nodig om je bestelling te verwerken en te bezorgen.
Wil je een account aanmaken? Dat kan op twee manieren:
Tijdens het afrekenen
✔ Vul je gegevens in en vink het vakje “Account aanmaken” aan.
✔ Dit account kun je gebruiken voor toekomstige bestellingen.
Voor het plaatsen van een bestelling
✔ Klik rechtsboven op “Mijn Account”.
✔ Selecteer “Account aanmaken” onder het kopje Nieuwe klanten.
✔ Vul je gegevens in en voltooi je registratie.
Hoe Plaats je een Bestelling?
Volg deze stappen om eenvoudig een bestelling te plaatsen op OasaPleasure.com:
1. Kies je product
Selecteer de gewenste hoeveelheid, kleur of maat (indien van toepassing).
Klik op “Toevoegen aan winkelwagen”.
2. Controleer je winkelwagen
Pas je selectie aan indien nodig.
Heb je een kortingscode? Vul deze in en klik op “Kortingscode toepassen”.
3. Ga naar de kassa
Klik op “Doorgaan naar afrekenen”.
4. Vul je gegevens in
Heb je geen account? Vul je adres- en contactgegevens in.
Heb je al een account? Log in om je gegevens te controleren.
5. Kies je bezorgopties
Selecteer je gewenste bezorgmethode (bijvoorbeeld PostNL-afhaalpunt of avondbezorging).
6. Selecteer je betaalmethode
Kies uit de beschikbare betaalopties.
7. Controleer & plaats je bestelling
Controleer je gegevens en bestelling.
Accepteer de algemene voorwaarden van OasaPleasure.nl
Klik op “Bestelling plaatsen” om je aankoop te voltooien.
Bestelbevestiging
Je ontvangt binnen enkele minuten een bestelbevestiging per e-mail.
Niet ontvangen? Controleer je spamfolder.
Nog steeds geen bevestiging? Er kan een probleem zijn met je bestelling of je hebt je mailadres verkeerd ingevuld.
Neem contact met ons op via support@oasapleasure.com, en wij kijken het voor je na!